A pipa d'acciaio inox sarà luminosa dopu à l'annealing

Sia u tubu d'acciaio inossidabile sarà luminoso dopu à l'annealing dipende principalmente da e seguenti influenze è fattori:
1. Sia a temperatura annealing righjunghji a temperatura specificatu. U trattamentu termale di i tubi d'acciaio inossidabile generalmente adopta un trattamentu termale di suluzione, chì hè ciò chì a ghjente chjama di solitu "annealing". A gamma di temperatura hè 1040 ~ 1120 ℃ (standard giapponesi). Pudete ancu osservà à traversu u foru d'osservazione di u furnace di annealing. A pipa d'acciaio inossidabile in l'area di l'anneling deve esse in un statu incandescente, ma ùn deve esse micca affucatu è sagging.
2. Annealing atmosfera. In generale, l'idrogenu puru hè usatu cum'è l'atmosfera di annealing. A purità di l'atmosfera hè preferibile sopra à 99,99%. Se l'altra parte di l'atmosfera hè un gasu inerte, a purità pò esse più bassa, ma ùn deve micca cuntene troppu ossigenu o vapor d'acqua.
3. Furnace body sealing. U fornu d'anneling luminoso deve esse chjusu è isolatu da l'aria esterna; se l'idrogenu hè adupratu cum'è gas protettivu, solu un portu di scarico deve esse apertu (adupratu per accende l'idrogenu scaricatu). U metudu d'ispezione pò esse di applicà l'acqua di sapone nantu à e articuli di u furnace di annealing per vede s'ellu ci hè una fuga d'aria; i posti più prubabile per a fuga d'aria sò i lochi induve i tubi entranu è esce da u furnace di annealing. L'anelli di sigillatura in questu locu sò particularmente faciuli di portà. Verificate è cambiate spessu.
4. Pressione di gas protettiva. Per impediscenu a microfiltrazione, u gasu protettivu in u fornu deve mantene una certa pressione pusitiva. S'ellu hè u gasu protettivu di l'idrogenu, generalmente richiede più di 20 kBar.
5. Vapuri d'acqua in u furnace. U primu hè di verificà cumplettamente se u materiale di u corpu di u furnace hè seccu. Quandu si stallanu u furnace per a prima volta, u materiale di u corpu di u furnace deve esse seccu; u sicondu hè di verificà s'ellu ci sò troppu macchi d'acqua nantu à i tubi d'acciaio inox chì entranu in u furnace. Soprattuttu s'ellu ci sò buchi in i pipi, ùn l'acqua fugliata in, altrimenti distrughjini l'atmosfera di u furnace. Ciò chì deve esse attentu à questi. Nurmalmenti, a pipa d'acciaio inossidabile chì deve esse ritirata circa 20 metri dopu l'apertura di u furnace, cumencia à brillanu, cusì luminosu chì riflette. Hè pensatu per l'annealing luminoso in linea di i fabricatori di tubi d'acciaio inossidabile è hè basatu annantu à u prucessu di ricottura di a dumanda. Sicondu i requisiti, hè custituitu da un inseme cumpletu di l'equipaggiu custituitu da una serie IWH all-state all-solid-state IGBT ultra-audio induction heating power supply, dispositivu di prutezzione di gas, dispositivu di misurazione di a temperatura infrarossa, dispusitivu di descomposizione di ammonia, sistema di raffreddamentu di circulazione d'acqua, dispusitivu di pulizia, sistema di cuntrollu ilittronica è dispusitivu stabilizzaturi di tensione. Utilizendu una atmosfera inerte cum'è una atmosfera protettiva, u pezzu di travagliu hè riscaldatu è rinfriscatu à alte temperature senza oxidazione per ottene l'effettu di u trattamentu luminoso. L'equipaggiu adopta una struttura di riscaldamentu cuntinuu raggruppata. Durante u riscaldamentu, u gasu inerte hè aghjuntu à u tubu di u furnace per riduce è prutegge u filu di metallu, facendu a so superficia assai luminosa. (Matte matte) rallenta a freccia d'ossidazione di a superficia metallica, ottenendu più proprietà anti-ruggine.


Tempu di Postu: 11-Jan-2024