A nova pianta d'acciaio speciale di voestalpine principia a prova

Quattru anni dopu a so cerimonia di inaugurazione, a pianta d'acciaio speciale in u situ di voestalpine in Kapfenberg, Austria, hè avà cumpleta. U stabilimentu - destinatu à pruduce ogni annu 205,000 tunnellate d'acciaio speciale, alcuni di i quali seranu polvere di metallu per AM - si dice chì rapprisenta una tappa tecnica per a Divisione di Metalli High Performance di u Gruppu voestalpine in termini di digitalizazione è sustenibilità.

A pianta rimpiazza l'esistente voestalpine Böhler Edelstahl GmbH & Co KG pianta in Kapfenberg, è hè in più di i so prudutti tradiziunali di l'acciaio, pruducerà polveri metalliche per a fabricazione additiva. E prime strutture sò digià in prova.

U prugettu hà avanzatu in tutta a pandemia di COVID-19, anche se i ritardi in a consegna di l'equipaggiu chjave anu purtatu à a fine di u prugettu rimandata di più di un annu. À u listessu tempu, voestalpine calcula chì, per via di e cundizioni di quadru difficili, i costi sò previsti per cresce da circa 10% à 20% annantu à l'investimentu iniziale pianificatu di 350 milioni d'euros.

"Siccomu a pianta principia à operare in u vaghjimu di u 2022, inizialmente cù operazioni parallele intermittenti chì utilizanu l'acciaieri elettricu esistenti, pudemu furnisce i nostri clienti cù qualità di materiale ancu megliu per espansione ulteriormente a nostra dirigenza di u mercatu globale in acciai speciali è utensili", hà dettu Franz Rotter. membru di u cunsigliu di gestione di voestalpine AG è capu di a divisione High Performance Metals. "U nostru ringraziu sinceru va à i nostri impiegati dedicati in u situ chì a so flessibilità è una vasta cumpetenza renderanu pussibule sta start-up di successu".

"A nova pianta d'acciaio speciale stabiliscerà novi punti di riferimentu glubale in a sustenibilità è l'efficienza energetica", aghjunse Rotter. "Questu rende questu investimentu una parte integrante di a nostra strategia generale di sustenibilità".


Tempu di post: Jul-12-2022