U principiu di l'ispezione ultrasonica di i tubi d'acciaio senza saldatura cù pareti spessi hè chì a sonda ultrasonica pò realizà a cunversione mutuale trà l'energia elettrica è l'energia sonora. E caratteristiche fisiche di l'onda ultrasonica chì si propaganu in media elastica sò a basa di u principiu di l'ispezione ultrasonica di i tubi d'acciaio. U fasciu ultrasonicu emissu direzzione genera una onda riflessa quandu scontra un difettu durante a propagazione in u tubu d'acciaio. Dopu chì l'onda riflessa di difettu hè stata captata da a sonda ultrasonica, u segnu di l'ecu di difettu hè ottenutu attraversu u processu di u detector di difetti, è l'equivalente di difettu hè datu.
Metudu di rilevazione: Aduprate u metudu di riflessione di l'onda di taglio per inspeccionà mentre a sonda è a pipa d'acciaio si muvianu l'una à l'altra. Durante l'ispezione automatica o manuale, deve esse assicuratu chì u fasciu di sonu scansa tutta a superficia di a pipa.
I difetti in i mura longitudinali interni è esterni di i tubi d'azzaru deve esse inspeccionati per separatamente. Quandu inspeccione i difetti longitudinali, u fasciu di u sonu si propaga in a direzzione circunferenciale di u muru di a pipa; quandu inspeccione i difetti trasversali, u fasciu di sonu si propaga in u muru di u tubu longu à l'assi di a pipa. Quandu si rilevanu difetti longitudinali è trasversali, u fasciu di sonu deve esse scansatu in duie direzzione opposta in a pipa d'acciaio.
L'equipaggiu di rilevazione di difetti include rilevatori di difetti ultrasonici multi-canale o unicu-canale di riflessione di impulsi, chì a so prestazione deve rispettà i regolamenti di JB/T 10061, è ancu di sonde, dispositivi di rilevazione, dispositivi di trasmissione è dispositivi di classificazione.
Tempu di Post: 11-May-2024