In u prucessu di pruduzzione di tubi d'acciaio senza saldatura, a rilevazione di difetti di i tubi d'acciaio senza saldatura ghjoca un rolu impurtante, micca solu per detectà se i tubi d'acciaio senza saldatura anu difetti di qualità, ma ancu per pruvà l'apparenza, a dimensione è u materiale di i tubi d'acciaio. Appliendu una sola tecnulugia di prova non distruttiva, solu una parte di i difetti in a pipa d'acciaio senza saldatura pò esse rilevata, è i paràmetri, cum'è u materiale è a dimensione di l'apparenza di a pipa d'acciaio senza saldatura, anu da esse misurati manualmente, cusì l'unicu. A tecnulugia di prova non distruttiva ùn pò micca esse bè ottenuta. Per risolve l'esigenza di supervisione di qualità di i tubi d'acciaio senza saldatura, hè necessariu di cumminà l'applicazioni di a tecnulugia di prova non distruttiva per fà una ispezione cumpleta di a qualità, u materiale è a dimensione di l'aspettu di i tubi d'acciaio senza saldatura.
U scopu principale di a prova non distruttiva hè di furnisce un cuntrollu di qualità di u prucessu in tempu reale di materie prime, prudutti semifiniti, prudutti finiti è cumpunenti di u produttu per u processu discontinuu (cum'è a pruduzzione multi-processu) o un prucessu cuntinuu (cum'è a produzzione automatizata). lines), in particulare per cuntrullà a qualità metallurgica di i materiali di u produttu È a qualità di u prucessu di produzzione, cum'è u statutu di difettu, u statu di l'urganizazione, u monitoraghju di u spessore di u revestimentu, etc., à u stessu tempu, l'infurmazioni di qualità amparate attraversu a prova pò esse rimbursati. à u dipartimentu di cuncepimentu è prucessu per migliurà ancu u prucessu di cuncepimentu è di fabricazione per migliurà a qualità di u produttu. Riceve a riduzione di scarti è rilavorazioni, riducendu cusì i costi di fabricazione è migliurà l'efficienza di a produzzione.
Si pò vede chì a tecnulugia di prova non distruttiva hè aduprata in u prucessu di pruduzzione è di fabricazione per detectà diversi difetti in i prucessi originali è di trasfurmazioni in u tempu è cuntrullà in cunseguenza, per prevene e materie prime è i prudutti semifiniti chì ùn si scontranu micca. i requisiti di qualità da flussu in u prossimu prucessu è evitari sforzi inutili. U perdu resultanti di l'ore di l'omu, a forza di travagliu, a materia prima, è l'energia guidanu ancu migliurà in u disignu è u prucessu, vale à dì, evita a "qualità insufficiente" in u pruduttu finali.
Per d 'altra banda, l'usu di a tecnulugia di prova non distruttiva pò ancu cuntrullà u livellu di qualità di materiali è prudutti in a gamma adatta per i requisiti di prestazione secondu i criterii di accettazione, per evità u cusì chjamatu "eccessu di qualità" causatu. da a migliione illimitata di esigenze di qualità. Utilizendu a tecnulugia di prova non distruttiva, u locu di u difettu pò ancu esse determinatu per mezu di l'ispezione, è certi materiali difetti o prudutti semifiniti ponu esse utilizati senza affettà u rendiment di u disignu. Per esempiu, u difettu hè in l'indennità di machining, o a macinazione o riparazione locale hè permessa. O aghjustate a tecnulugia di trasfurmazioni in modu chì u difettu si trova in a parte da esse eliminata da u processu, etc., per migliurà a rata di utilizazione di i materiali è ottene boni benefici ecunomichi.
Per quessa, a tecnulugia di prova non distruttiva ghjoca un rolu impurtante in a riduzione di i costi di fabricazione, a migliurà l'utilizazione di u materiale, a migliurà l'efficienza di a produzzione, è rende i prudutti rispondenu sia à i requisiti di prestazione (livellu di qualità) sia à i benefici ecunomichi.
Tempu di Postu: Dec-19-2022