A diffarenza è u trattamentu di a delaminazione di a piastra d'acciaio è u cracking friddu friddu dopu a saldatura (taglio di u focu)

A delaminazione di a piastra d'acciaio è u cracking friddu friddu dopu à u taglio è a saldatura di u focu di a piastra d'acciaio sò generalmente a listessa manifestazione, chì sò tramindui crepe in u mità di a piastra. Da a perspettiva di l'usu, a piastra d'acciaio delaminated deve esse eliminata. A delaminazione sana deve esse eliminata in tuttu, è a delaminazione lucale pò esse eliminata in u locu. U crack brittle friddu di a piastra d'acciaio hè manifestatu cum'è cracking in u mità, chì certi pirsuni chjamanu ancu "cracking". Per a cunvenzione di l'analisi, hè più apprupriatu di definisce cum'è "cracking brittle friddu". Stu difettu pò esse trattatu cù misure di rimediu è tecnulugia di saldatura appruvata senza scrapping.

1. delamination piastra Steel
A delaminazione hè una lacuna lucale in a sezione trasversale di a piastra d'acciaio (billet), chì face a sezione trasversale di a piastra d'acciaio formate una strata lucale. Hè un difettu fatale in l'azzaru. U platu di l'azzaru ùn deve esse delaminatu, vede a figura 1. A delaminazione hè ancu chjamata interlayer è delaminazione, chì hè un difettu internu di l'azzaru. Bubbles in u lingotto (billet), grandi inclusioni non metalliche, cavità di shrinkage residuale chì ùn sò micca sguassate completamente o plegate, è a segregazione severa pò causà a stratificazione di l'azzaru, è i prucessi di riduzzione di rolling irragionevule ponu aggravate a stratificazione.

2. Tipi di stratificazione di piastra d'acciaio
Sicondu a causa, a stratificazione si manifesta in diverse locu è forme. Certi sò ammucciati in l'acciaio, è a superficia interna hè parallella o sustancialmente parallela à a superficia di l'acciaio; alcuni si estendenu à a superficia di l'acciaio è formanu difetti di a superficia di groove-like in a superficia di l'azzaru. In generale, ci sò dui formi:
U primu hè a stratificazione aperta. Stu difettu di stratificazione pò esse truvata macroscòpica nantu à a frattura di l'azzaru, è pò esse in generale inspeccionatu in i pianti di l'acciaio è di a fabricazione.
U sicondu hè a stratificazione chjusa. Stu difettu di stratificazione ùn pò micca esse vistu in a frattura di l'azzaru, è hè difficiule di truvà in a pianta di fabricazione senza 100% di deteczione ultrasonica di difetti di ogni piastra d'acciaio. Hè una stratificazione chjusa à l'internu di a piastra d'acciaio. Stu difettu di stratificazione hè purtatu da a smelter à a pianta di fabricazione è infine trasfurmatu in un pruduttu per u trasportu.
L'esistenza di difetti di delaminazione riduce u gruixu efficace di a piastra d'acciaio in l'area di delaminazione per sopportà a carica è riduce a capacità portante in a stessa direzzione di a delaminazione. A forma di u bordu di u difettu di delaminazione hè forte, chì hè assai sensibile à u stress è pruvucarà una concentrazione di stress seriu. Se ci hè una carica ripetuta, scaricamentu, riscaldamentu è rinfrescante durante u funziunamentu, un grande stress alternante serà furmatu in l'area di cuncentrazione di stress, risultatu in fatigue di stress.

3. Metudu valutazione di cracks friddu
3.1 Carbon equivalent mètudu-evaluazione di a tendenza crack friddu di azzaru
Siccomu l'indurimentu è a tendenza di crack friddu di a zona affettata da u calore di saldatura hè in relazione cù a cumpusizioni chimica di l'azzaru, a cumpusizioni chimica hè aduprata per valutà indirettamente a sensibilità di cracks friddi in l'acciaio. U cuntenutu di l'elementi di lega in l'acciau hè cunvertitu in u cuntenutu equivalente di carbone secondu a so funzione, chì hè utilizatu com'è un indicatore di paràmetru per valutà approssimativamente a tendenza di crack di l'acciaio, vale à dì u metudu di l'equivalente di carbone. Per u metudu di l'equivalente di carbonu di l'acciaio pocu legatu, l'Istitutu Internaziunale di Saldatura (IIW) raccomanda a formula: Ceq(IIW)=C+Mn/6+(Cr+Mo+V)/5+(Ni+Cu)/ 15. Sicondu a formula, u più grande u valore di l'equivalente di carbone, u più grande hè a tendenza à l'indurimentu di l'azzaru saldatu, è u più faciule hè di pruduce cracks friddi in a zona affettata da u calore. Dunque, l'equivalente di carbone pò esse usatu per valutà a saldabilità di l'azzaru, è i megliu cundizioni di prucessu per prevene i cracks di saldatura ponu esse pruposti secondu a saldabilità. Quandu s'utilice a formula cunsigliata da l'Istitutu Internaziunale, se Ceq (IIW) <0,4%, a tendenza di indurimentu ùn hè micca grande, a saldabilità hè bona, è ùn hè micca necessariu preriscaldamentu prima di saldatura; se Ceq (IIW)=0.4%~0.6%, soprattuttu quandu hè più grande di 0.5%, l'azzaru hè faciule da indurisce. Questu significa chì a saldabilità hè deteriorata, è u preriscaldamentu hè necessariu durante a saldatura per prevene i cracks di saldatura. A temperatura di preriscaldamentu deve esse aumentata in cunseguenza cum'è u grossu di a piastra aumenta.
3.2 Indice di sensibilità di crack di saldatura
In più di a cumpusizioni chimica, i causi di cracks friddi in a saldatura di l'acciaio d'alta resistenza di bassa lega includenu u cuntenutu di l'idrogenu diffusible in u metalu dipositu, u stress di limitazione di l'articulazione, etc. Ito et al. di u Giappone hà realizatu un gran numaru di teste nantu à più di 200 tippi d'acciaio utilizendu a prova di ricerca di ferru di scanalatura in forma di Y inclinata è pruposti formule cum'è l'indice di sensibilità di crack friddu stabilitu da a cumpusizioni chimica, l'idrogenu diffusible è a limitazione (o u spessore di a piastra) , è hà utilizatu l'indice di sensibilità di crack friddu per determinà a temperatura di preriscaldamentu necessaria prima di saldatura per prevene i cracks friddi. Hè generalmente cridutu chì a formula seguente pò esse usata per l'acciaio d'alta resistenza di bassa lega cù un cuntenutu di carbone di micca più di 0,16% è una forza di tensione di 400-900MPa. Pcm=C+Si/30+Mn/20+Cu/20+Ni/60+Cr/20+Mo/15+V/10+5B (%);
Pc=Pcm+[H]/60+t/600 (%)
À = 1440Pc-392 (℃)
Induve: [H]——Contenutu d'idrogenu diffusibile di metalli dipositu misuratu da u standard JIS 3113 giapponese (ml / 100g); t——Spessore di u platu (mm); À——Temperatura minima di preriscaldamentu prima di saldatura (℃).
Calculà l'indice di sensibilità di crack friddu di saldatura Pc di a piastra d'acciaio di stu spessore, è a temperatura minima di preriscaldamentu To prima di cracking. Quandu u risultatu di u calculu To≥50 ℃, a piastra d'acciaio hà una certa sensibilità di crack friddu di saldatura è deve esse preriscaldata.

4. Repair of frittle brittle "cracking" di grandi cumpunenti
Dopu chì a saldatura di a piastra d'acciaio hè finita, una parte di una piastra d'acciaio si crepa, chì hè chjamata "delamination". Vede a Figura 2 sottu per a morfologia di u crack. L'esperti di saldatura crede chì hè più apprupriatu per definisce u prucessu di riparazione cum'è "u prucessu di riparazione di saldatura di cracks in a direzzione Z in i platti d'acciaio". Siccomu u cumpunente hè grande, hè assai travagliu per caccià a piastra d'acciaio, è poi salda di novu. U cumpunente tutale serà prubabilmente deformatu, è u cumpunente tutale serà scrapped, chì pruvucarà grandi pèrdite.
4.1. Cause è misure di prevenzione di cracks in direzione Z
I cracks in a direzzione Z causati da u tagliu è a saldatura sò cracks friddi. A più grande a durezza è u gruixu di a piastra d'acciaio, u più grande a probabilità di cracks in a direzione Z. Cumu evitari a so avvene, u megliu modu hè di preriscaldamentu prima di taglià è di saldatura, è a temperatura di preriscaldamentu dipende da a qualità è u grossu di a piastra d'acciaio. U preriscaldamentu pò esse fattu da pistole di taglio è cuscinetti di riscaldamentu elettronicu di crawler, è a temperatura necessaria deve esse misurata in u spinu di u puntu di riscaldamentu. (Nota: L'intera sezione di taglio di piastra d'acciaio deve esse riscaldata uniformemente per evitari un surriscaldamentu lucale in l'area chì cuntattà a fonte di calore) Preriscaldamentu pò riduce a probabilità di cracks in direzione Z causati da taglio è saldatura.
① Prima aduprate una smerigliatrice angolare per macinà a crepa finu à ch'ella sia invisibile, preriscalda l'area intornu à a saldatura di riparazione à circa 100 ℃, è dopu aduprate a saldatura di CO2 (u filu à corda di flussu hè megliu). Dopu a saldatura di a prima capa, tocca immediatamente a saldatura cù un marteddu di cune, è poi salda i seguenti strati, è toccu a saldatura cù un martellu dopu ogni capa. Assicuratevi chì a temperatura interlayer hè ≤200 ℃.
② Se a fessura hè prufonda, preriscalda l'area intornu à a saldatura di riparazione à circa 100 ℃, aduprate immediatamente una pialla d'aria à arcu di carbone per pulisce a radica, è dopu aduprate una smerigliatrice angolare per macinà finu à chì u lustre metallicu hè espostu (se a temperatura di a saldatura di riparazione hè menu di 100 ℃, preriscalda di novu) è poi salda.
③ Dopu a saldatura, aduprate lana di silicatu d'aluminiu o amianto per isolà a saldatura per ≥2 ore.
④ Per ragioni di sicurezza, eseguite a rilevazione di difetti ultrasonici nantu à a zona riparata.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2024