SMO 254 CARATTERISTICHE
Quessi sò i prudutti chì facenu bè in suluzioni di alogenuri cù ioni di cloruri è bromuru prisenti. A qualità SMO 254 mostra l'effetti di a corrosione localizzata causata da pitting, crevices and stresses. SMO 254 hè un materiale elementale à pocu carbonu. A causa di u bassu cuntenutu di carbone, ci hè una probabilità ridutta di precipitazione di carburu durante l'applicazione di calore durante a saldatura.
MACHINABILITY
A causa di u tassu di indurimentu di u travagliu eccezziunale è l'assenza di zolfo, l'acciaio inox SMO 254 hè piuttostu difficiuli di machinà; però, arnesi sharp, machini putenti, feeds pusitivu è una quantità considerableu di lubrication è vitezza lentu tendenu à dà boni risultati machining.
SALDATURA
A saldatura di l'acciaio inossidabile di qualità 254 SMO richiede l'usu di metalli di riempimentu chì risultanu in proprietà di trazione inferiori. AWS A5.14 ERNiCrMo-3 è a lega 625 sò appruvati cum'è metalli di riempimentu. L'elettrodi utilizati in u prucessu devenu esse conformi à AWS A5.11 ENiCrMo-12.
RINCITURA
A temperatura di annealing per stu materiale deve esse 1149-1204 ° C (2100-2200 ° F) seguita da l'acqua di quenching.
TRAVAILU IN CONDIZIONI EXTREME
Forging, upsetting and other operations on this material can be performed at temperatures in the range 982-1149 ° C (1800-2100 ° F). Temperature sopra à questu intervallu ùn sò micca cunsigliatu perchè pruvucanu scaling è riduce a lavorabilità di u materiale. U trattamentu termale post saldatura hè cunsigliatu per restaurà a massima resistenza à a corrosione.
FORMAZIONE FRADU
A furmazione di fretu pò esse realizatu da qualsiasi di i metudi di solitu, ma u prucessu serà difficiule per via di l'altu ritmu di indurimentu di u travagliu. In u risultatu, u materiale avarà più forza è durezza.
DURRITURA
U trattamentu termale ùn affetta micca l'acciaio inox 254 SMO. Solu a riduzzione di friddu permetterà l'indurimentu.
Tempu di Postu: Nov-08-2023