Cù u sviluppu di l'ecunumia naziunale, pipa azzaru LSAW muru grossu in a piattaforma offshore, cum'è alta temperatura è altu prissioni di u bastimentu pressure, pile pipa ventu hè statu largamente appiicata.Fabricazione di stu tipu di pipa d'acciaio generalmente usanu l'azzaru D36, l'acciaio S355 è hè Z à u funziunamentu di a struttura di piastra d'acciaio, u gruixu di piastra, u cuntenutu di carbonu più grande hè più altu, è l'equivalente d'altu carbonu, poveru saldabilità, tendenza indurimentu, calà u rendiment di saldatura. di saldatura joint, facile à pruducia crack friddu, soprattuttu in i cracks trasversali apparisce probabilità hè più grande.Dopu à a saldatura di cracking, in più di e misure di cuntrollu necessarii, ma ancu attente à u travagliu per riparà in u tempu.azzaru S355, per esempiu chì apparisce dopu à saldatura misuri di riparà crack trasversali.U béton hè:
1, cunfirmà u difettu
100% di tutte e saldatura nantu à l'ispezione UT, marcate u locu di a crepa, a lunghezza, a prufundità è a direzzione.Sè a linea di saldatura sò difettu, è suggerenu di strappare l'articulu sanu sanu di saldatura à l'arcu sottumessu, ricumandemu a saldatura à l'arcu di l'arcu di saldatura di riparazione lucali.
2, prima di l'aviò preriscaldamentu
A temperatura di preriscaldamentu hè di 110-170 ℃, a temperatura di preriscaldamentu rileva a pusizione di saldatura da i dui lati di micca menu di 150 mm, u riscaldamentu in u range per i difetti di distanza intornu à 500 mm.
3, aria gouging
Scopu di i difetti di fissura di l'aria gouging à i dui estremità à l'esterno, una bona saldatura di l'aria in uscita trà micca menu di 50 mm, slot di pialla à i dui estremità per una transizione liscia, una superficia di transizione liscia è una linea verticale almenu più di 45 °.L'arghjentu di carbone di l'aria deve esse sottu à 60 ° Angle, ghjunghjerà in crack, in particulare in Angle u più chjucu pussibule.
4, macinazione
Per ùn avè micca neru, a lucidatura dopu a superficia deve esse transizione liscia, ùn deve micca una fossa profonda forte.
5, PT
Dopu rinfriscatu à una temperatura adatta per a prova di penetrazione (PT).
6, macinazione
In basa di i risultati di teste PT, smerigliatura, lucidatura finu à nisuna linea rossa.
7, MT
Fate dopu à a prova di particelle magnetiche di macinazione (MT), assicuratevi micca di crack residuale, altrimenti deve cuntinuà à esse lucidatu, finu à (MT) per detectà a crepa.
8, preriscaldamentu prima di saldatura
A temperatura di preriscaldamentu cunsigliata hè 110-170 ℃, a temperatura di preriscaldamentu rileva a pusizione di saldatura da i dui lati di micca menu di 150 mm, intervallu di riscaldamentu di saldatura per distanza menu di 500 mm.
9, saldatura
Eseguitu in cunfurmità cù l'istruzzioni di u funziunamentu di a saldatura di riparazione, a larghezza di saldatura ùn hè micca più di 15 mm, ponu tende i so opposti.O pò ièssiri usatu, saldatura prucessu di saldatura arcu sottumessu automaticu.
10, preservazione di u calore, rinfrescante lentu dopu a saldatura
11, trattamentu termale dopu a saldatura
U trattamentu termale dopu a saldatura hè principalmente l'idrogenu di diffusione, per riduce u stress residuale dopu a saldatura, per a saldatura di rigidità più grande anu speciale "trattamentu di eliminazione di l'idrogenu", "eliminazione di stress di trattamentu termicu".U sistema di trattamentu termale hè cunsigliatu: subitu dopu à a fine di a saldatura cù una manta elettrica ceramica hè riscaldata à 200 ℃, a preservazione di u calore chjude u rinfrescante lento elettricu dopu à 2 h.
12, dopu a prova di saldatura
48 h dopu à a saldatura hè cumpleta, a prova NDT, in cunfurmità cù i requisiti per cunfirmà a riparazione qualificata.
Tempu di post: 19-07-2019