usu industriale diinossidabilesecondu l'urganisazione metalografica pò esse divisu in trè categurie: ferritic stainless steel, martensitic stainless steel, austenitic stainless steel. Pò esse e caratteristiche di sti trè tippi d'acciaio inossidabile (cum'è mostra in a tavula sottu), ma deve esse nutatu chì l'acciaio inox martensitic ùn hè micca tuttu ùn pò esse saldatu, ma solu da certi cundizioni, cum'è a saldatura deve esse preheated dopu a saldatura deve esse temperatu à alta temperatura cusì chì u prucessu di saldatura hè più cumplessu. A pruduzzione attuale di certi acciai inossidabili martensitici cum'è 1Cr13, 2Cr13 è 2Cr13 è 45 saldatura d'acciaio o più.
L'acciaio inossidabile ferriticu appartene ancu à l'acciaio inox chrome
Bassu cuntenutu di carbonu, anti-atmosfera, àcitu nitricu è capacità di corrosione di suluzione salina, resistenza à l'ossidazione à alta temperatura è cusì. Principalmente usatu in a pruduzzione di l'equipaggiu chimicu in u containeru, pipa.
L'acciaio inossidabile austeniticu hè l'acciaio inossidabile di nichel cromu
Hà una alta resistenza à a corrosione, una plasticità eccellente, una bona saldabilità è una tenacità à bassa temperatura, ùn anu micca un indurimentu magneticu, faciule da travaglià. Principalmente utilizatu in u travagliu di media corrosivi in parti, cuntenituri, tubi, attrezzature mediche è ambienti antimagnetici.
Tempu di Post: 25-May-2022