Cumu cuntrullà i difetti nantu à a superficia interna di u tubu senza saldatura?

U difettu di cicatrice in u tubu senza saldatura cuntinuu caldu esiste nantu à a superficia interna di a pipa d'acciaio, chì hè simile à a fossa di a dimensione di un granu di soia. A maiò parte di e cicatrici anu materiale straneru grisgiu-marrone o grisgiu-nìuru. I fatturi chì influenzanu a cicatrice interna includenu: deoxidizer, prucessu di iniezione, lubricazione di mandrini è altri fattori. Seguimu u fabricatore di tubi d'acciaio di carbone per vede cumu cuntrullà i difetti di a superficia interna di i tubi d'acciaio senza saldatura:

1. Deoxidizer

L'oxidu hè necessariu per esse in un statu fusu quandu u mandrinu hè pre-perforatu. A so forza è altre esigenze strette.

1) A dimensione di particella di u polu di deoxidizer hè generalmente necessaria à esse intornu à 16 mesh.
2) U cuntenutu di stearate di sodiu in l'agente di scavenging deve ghjunghje à più di 12%, perchè pò brusgià cumplettamente in u lumen capillari.
3) Determinà a quantità di iniezione di u deoxidizer secondu a superficia interna di u capillare, in generale 1.5-2.0g/dm2, è a quantità di deoxidizer spruzzata da u capillare cù diversi diametri è lunghezze hè diversu.

2. paràmetri prucessu injection

1) A pressione d'iniezione deve esse assuciata cù u diametru è a lunghezza di u capillare, chì ùn solu assicura un soffiu putente è una combustione sufficiente, ma impedisce ancu chì u scavenger incompletamente brusgiatu sia sbattutu da u capillare da u flussu d'aria.
2) U tempu di purga di u fabricatore di tubi d'acciaio senza saldatura deve esse aghjustatu secondu a direzzione è a lunghezza di u capillare, è u standard hè chì ùn ci hè micca un ossidu di metallu sospesu in u capillare prima di esse soffiatu.
3) L'altezza di a bocchetta deve esse aghjustata secondu u diametru capillare per assicurà un bonu centru. A bocca deve esse pulita una volta ogni turnu, è a bocca deve esse sguassata per a pulitura dopu un longu arrestu. Per assicurà chì l'agente disoxidizante hè sbattutu uniformemente in u muru internu di u capillare, un dispositivu opzionale hè utilizatu à a stazione per soffià l'agente disoxidizante, è hè dotatu di una pressione d'aria rotativa.

3. Lubricazione di mandrinu

Se l'effettu di lubricazione di u mandrinu ùn hè micca bonu o a temperatura di u lubricante di u mandrinu hè troppu bassu, cicatrici internu saranu. Per fà cresce a temperatura di u mandrinu, solu un metudu di rinfrescamentu di l'acqua di rinfrescante pò esse aduttatu. Durante u prucessu di produzzione, hè necessariu di cuntrullà rigurosu a temperatura di u mandrinu per assicurà chì a temperatura di a superficia di u mandrinu hè 80-120 ° C prima di spraying u lubricante, è a temperatura di u mandrinu ùn deve esse più altu di 120 ° C. per un bellu pezzu, per assicurà chì u lubrificante nantu à a superficia hè seccu è densu prima di pre-piercing , L'operatore deve sempre verificà a cundizione di lubricazione di u mandrinu.


Tempu di posta: 05-Jan-2023