A pulitica minera di Goa cuntinueghja à favurizà a Cina: ONG à PM

A pulitica minera statale di u guvernu di Goa cuntinueghja à favurizà a Cina, una ONG verde di punta di Goa hà dettu in una lettera à u Primu Ministru Narendra Modi dumenica.A lettera hà ancu affirmatu chì u Primu Ministru Pramod Sawant trascinava i so pedi nantu à l'asta di leasing minieri di minerale di ferru per riavvia l'industria praticamente non funzionale.

A lettera à l'Uffiziu di u Primu Ministru da Goa Foundation, chì e so petizioni relative à a minera illegale anu risultatu in una prohibizione di l'industria minera in u statu in 2012, hà dettu ancu chì l'amministrazione guidata da Sawant trascinava i so pedi nantu à a ricuperazione di quasi Rs. 3,431 crore di quote da diverse cumpagnie miniere.

"A priorità à u guvernu Sawant oghje hè da vede in ordini recenti per u Direttore di Mine è Geologia, chì permette u trasportu è l'esportazione di scorte di minerale di ferru finu à u 31 di lugliu di u 2020, favurendu direttamente l'antichi locatarii è i cummercianti chì anu cuntratti spot. cù a Cina ", dice a lettera à l'Uffiziu di u Primu Ministru.


Tempu di posta: 29-lugliu-2020