U mercatu globale di metalli face a peghju situazione dapoi u 2008

In questu trimestre, i prezzi di i metalli di basa sò sbulicati u peghju da a crisa finanziaria glubale di u 2008. À a fini di marzu, u prezzu di l'indice LME era cascatu da 23%. Trà elli, u stagnu hà avutu u peghju performance, caduta da 38%, i prezzi di l'aluminiu cadunu da circa un terzu, è i prezzi di u ramu sò cascati da circa un quintu. Questa era a prima volta da u Covid-19 chì i prezzi di tutti i metalli sò cascati durante u trimestre.

U cuntrollu di l'epidemie di a Cina hè stata facilitata in ghjugnu; in ogni modu, l'attività industriale hà prugressu piuttostu pianu, è un mercatu d'investimentu debbuli cuntinuau à riduce a dumanda di metalli. A Cina hà sempre u risicu di cresce u cuntrollu in ogni mumentu una volta chì u numeru di casi cunfirmati aumenta di novu.

L'indice di produzzione industriale di u Giappone hè cascatu di 7.2% in maghju per via di l'effetti di colpu di u bloccu di a Cina. I prublemi di a catena di fornitura anu riduciutu a dumanda da l'industria di l'auto, spingendu l'inventarii di metalli in i porti maiò à un livellu inesperu altu.

À u listessu tempu, a minaccia di una recessione in i Stati Uniti è l'ecunumia glubale cuntinueghja a pesti u mercatu. U presidente di a Riserva Federale, Jerome Powell, è altri banchieri cintrali avvirtenu à a riunione annuale di u Bancu Centrale Europeu in Portugallu chì u mondu si passa à un regime d'inflazione elevata. L'ecunumia maiò si dirigenu à una rallentazione ecunomica chì puderia sminuisce l'attività di custruzzione.


Tempu di post: Jul-05-2022