A quota di u mercatu europeu di Gazprom diminuisce in a prima metà

Sicondu i rapporti, l'inventarii di gas record in l'Europa nord-occidentale è l'Italia debilitanu a fame di a regione per i prudutti di Gazprom.Paragunatu à i cuncurrenti, u giant russo di gasu hà persu terrenu in a vendita di gas naturale à a regione Più vantaghji.

Sicondu i dati cumpilati da Reuters è Refinitiv, l'esportazioni di gas naturale di Gazprom in a regione sò diminuite, facendu chì a so parte di u mercatu europeu di gas naturale hè cascata di 4 punti percentuali in a prima mità di 2020, da 38% un annu fà à 34% avà. .

Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di a Dogana di a Federazione Russa, in i primi cinque mesi di questu annu, l'ingressu di l'esportazione di gas naturale di Gazprom hè cascatu da 52,6% à 9,7 miliardi di dollari americani.I so spedizioni di gas naturale sò cascate di 23% à 73 miliardi di metri cubi.

I prezzi di l'esportazione di gas naturale di Gazprom in maghju sò cascati da US $ 109 per mille metri cubi à US $ 94 per mille metri cubi u mese passatu.U so rivenutu tutale di l'esportazioni in maghju era di $ 1,1 miliardi, una diminuzione di 15% da aprile.

L'inventarii elevati anu spintu i prezzi di u gasu naturale à i bassi di registru è anu affettatu i pruduttori in ogni locu, cumpresi i Stati Uniti.A causa di a calata di u cunsumu di gas naturale per via di a pandemia di coronavirus, a produzzione di i Stati Uniti hè prevista di calà di 3.2% questu annu.

Sicondu i materiali furniti da l'Uffiziu Centrale di Dispatch di u Gazprom, a produzzione di gas naturale in Russia da ghjennaghju à ghjugnu di questu annu hè cascata 9,7% annu à 340,08 miliardi di metri cubi, è in ghjugnu era 47,697 miliardi di metri cubi.


Tempu di post: 21-lugliu-2020