L'Amministrazione Generale di Dogana hà publicatu a tabella di u valore tutale di l'importazione è l'esportazione di merchenzie per paese (regione) in April.E statistiche mostranu chì u Vietnam, a Malesia è a Russia anu occupatu i primi trè pusizioni in u voluminu cummerciale di a Cina cù i paesi longu u "Belt and Road" per quattru mesi consecutivi.Trà i primi 20 paesi longu u "Belt and Road" in quantu à u voluminu di u cummerciu, u cummerciu di a Cina cù l'Iraq, Vietnam è Turchia hà vistu u più grande aumentu, cun un aumentu di 21,8%, 19,1% è 13,8% rispettivamente in u stessu periodu. l'annu scorsu.
Da ghjennaghju à aprile 2020, i primi 20 paesi longu u voluminu cummerciale "Belt and Road" sò: Vietnam, Malesia, Tailanda, Singapore, Indonesia, Filippine, Myanmar, Russia, Pulonia, Repubblica Ceca, India, Pakistan, Arabia Saudita, UAE. , Iraq, Turchia, Oman, Iran, Kuwait, Kazakhstan.
Sicondu i dati publicati prima da l'Amministrazione Generale di e Dogane, in i primi quattru mesi, l'importazioni è l'esportazioni totali di a Cina in i paesi longu u "Belt and Road" hà righjuntu 2,76 trilioni di yuan, un aumentu di 0,9%, chì rapprisentanu 30,4% di U cummerciu esteru tutale di a Cina, è a so proporzione hà aumentatu da 1,7 punti percentuali.U cummerciu di a Cina cù i paesi longu u "Belt and Road" hà mantinutu a so tendenza di crescita contr'à a tendenza per i primi quattru mesi consecutivi, è hè diventatu una forza chjave per stabilizà i fundamenti di u cummerciu esteru di a China sottu l'epidemie.
Tempu di post: 10-ghjugnu-2020