L'esportazioni di l'acciaio di a Cina sò cascate più in lugliu, mentre chì l'impurtazioni registranu un novu bassu

Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di Dogana, in u lugliu di u 2022, a Cina hà esportatu 6,671 milioni di tonnellate d'acciaio, una goccia di 886,000 tonnellate da u mese precedente, è un aumentu annu di 17,7%; l'espurtazioni cumulative da ghjennaghju à lugliu eranu 40,073 milioni di tonnellate, una diminuzione annu di 6,9%.

SHANGHAI, 9 austu (SMM) - Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di Dogana, in lugliu 2022, a Cina hà esportatu 6,671 milioni di tonnellate di acciaio, una caduta di 886,000 tonnellate da u mese precedente, è un aumentu annu di 17,7. %; l'espurtazioni cumulative da ghjennaghju à lugliu eranu 40,073 milioni di tonnellate, una diminuzione annu di 6,9%.

In lugliu, China impurtatu 789,000 mt di azzaru, una diminuzione di 2,000 mt da u mese precedente, è un annu dr di 24,9%; l'impurtazioni cumulative da ghjennaghju à lugliu eranu 6,559 milioni di tonnellate, una diminuzione annu di 21,9%.

 yUEUQ20220809155808

L'esportazioni di l'acciaio di a Cina cuntinueghjanu à calà cù a dumanda d'oltremare chì resta lenta

In u 2022, dopu chì u voluminu di l'exportazione di l'acciaio di a Cina hà righjuntu u massimu di l'annu à a data in maghju, hè intrutu immediatamente in u canali discendente. U voluminu di l'esportazione mensili in u lugliu hè cascatu à 6,671 milioni di tonnellate. U settore di l'acciaio hè in u bassu staghjunali in Cina è à l'esteru, pruvucatu da a dumanda lenta da i settori di fabricazione downstream. È l'ordine in Asia, Europa è i Stati Uniti ùn mostranu micca segni di migliurà. Inoltre, per via di u debulu vantaghju cumpetitivu di e citazioni di l'esportazione di a Cina cumparatu cù a Turchia, l'India è altri paesi in più di altri fattori, l'espurtazioni di l'acciaio cuntinuavanu à calà in lugliu.

 YuWsO20220809155824

L'impurtazioni di l'azzaru di a Cina anu righjuntu un minimu di 15 anni in lugliu

In quantu à l'impurtazioni, l'impurtazioni di l'acciaio anu calatu ligeramente di novu in u lugliu cumparatu cù u mese precedente, è u voluminu di l'impurtazioni mensili hà culpitu in novu bassu in 15 anni. Unu di i mutivi hè a pressione crescente in l'economia cinese. A dumanda di u terminal, guidata da l'immubiliare, l'infrastruttura è a fabricazione, hà fattu male. In u lugliu, u PMI di fabricazione domestica hè cascatu à 49,0, una lettura chì indica a cuntrazione. Inoltre, a crescita da u latu di l'offerta hè sempre assai più veloce di a dumanda, per quessa, l'impurtazioni di l'acciaio di a Cina sò cascate per sei mesi consecutivi.

Prospettiva di impurtazione è esportazione di acciaio

In u futuru, a dumanda d'oltremare hè prevista per allargà a debule. Cù a digestioni di u sentimentu bearish causatu da l'attuale ronda di i tassi di a Fed, i prezzi di l'azzaru in parechji lochi di u mondu anu gradualmente dimustratu una tendenza di stabilizazione. È u distaccu trà e quote domestiche è i prezzi di l'esportazione in Cina si sò ristretti dopu à l'attuale ronda di calata di i prezzi.

Pigliendu a bobina laminata in caldu (HRC) per esempiu, da l'8 d'Aostu, u prezzu FOB di HRC per l'esportazione era $ 610/mt in Cina, mentre chì u prezzu mediu domesticu era di 4075,9 yuan/mt, secondu SMM, è u prezzu. a diffarenza era di circa 53,8 yuan/mt, in calata di 145,25 yuan/mt paragunatu à a diffusione di 199,05 yuan/mt registrata u 5 di maghju. In u sfondate di a dumanda debbule in Cina è à l'esteru, a diffusione ristretta senza dubbitu sminuisce l'entusiasmu di l'esportatori d'acciaio. . Sicondu l'ultime ricerche SMM, l'ordine d'esportazione ricivutu da l'acciaieri domestici di laminazione à caldu in Cina eranu sempre lackluster in August. Inoltre, cunziddi l'impattu di l'obiettivu di riduzzione di a pruduzzioni di l'azzaru crudu in Cina è e pulitiche di restrizzione di l'esportazione, hè previstu chì l'espurtazioni di l'azzaru cuntinueghjanu à calà in Aostu.

In quantu à l'impurtazioni, l'impurtazioni di l'azzaru di a Cina sò stati à un livellu bassu in l'ultimi anni. Cunsiderendu chì in a seconda mità di questu annu, cù l'aiutu di e misure di macrocontrollu più forte è più precise di u paese, l'ecunumia chinesa hè prevista di ricuperà forte, è e cundizioni di cunsumu è di pruduzzione di diverse industrii anu ancu migliurà. Tuttavia, per via di l'indebolimentu simultaneo di a dumanda domestica è d'oltremare in u stadiu attuale, i prezzi internaziunali di l'azzaru sò calati à diversi gradi, è a diferenza di prezzu in Cina è in l'esteru hè ristretta significativamente. SMM predice chì l'impurtazioni successive di l'acciaio di a Cina ponu ricuperà in una certa misura. Ma limitatu da u ritmu lento di ricuperazione in a dumanda interna attuale, a stanza per a crescita di l'impurtazioni pò esse relativamente limitata.


Tempu di post: 01-09-2022