Cina'A dumanda domestica di l'acciaio hè prevista à calà gradualmente in l'anni à vene da 895 milioni di tunnellate in 2019 à 850 milioni di tunnellate in 2025, è l'offerta d'acciaio altu impone una pressione persistente nantu à u mercatu domesticu di l'acciaio, Li Xinchuang, ingegnere capu di a Cina. Istitutu di pianificazione è ricerca di l'industria metallurgica, spartutu u 24 di lugliu.
In i prossimi anni, a Cina evolverà a so crescita ecunomica da a velocità à a qualità, è a proporzione di l'industria terziaria aumenterà à 58% da u 2025, mentre chì u settore industriale, cumpresu l'industria manifattura è minera, calarà à 36% è a dumanda di l'acciaio, cusì, scenderà à circa 850 milioni di tunnellate da u 2025, Li hà elaboratu quandu hà presentatu à l'11th (2020) China Iron & Steel Development Forum.
Per 2020, Cina's cunsumu azzaru ferma forti, soprattuttu a causa di"u guvernu cintrali's sforzi per stimulà l'ecunumia per via di una seria di misure cumprese tassazioni è rilievi di tasse, è guvernu'iniezione di capitale,"Ellu hà dettu, avvistendu, però, chì a dumanda pò sguassate à longu andà versu u 2025.
In quantu à u cummerciu esteru, per a prima mità di u 2020, a Cina'L'esportazioni dirette di l'acciaio sò cascate di 16,5% annu à 28,7 milioni di tunnellate, è l'esportazioni di prudutti industriali chì cunsumanu l'acciau sò state ancu affettate, postu chì u COVID-19 hà disturbatu e catene industriali glubale è l'attrito cummerciale hè in corso cù l'acciaio cinese chjamatu in altri ottu. novi investigazioni di rimediu cummerciale, hà dettu Li
In e circustanze attuali, a Cina's stocks azzaru s'arricorda altu quist'annu nunustanti lu cuntinuu cali da a mità di marzu, chì vi ripiglià i flussi di cassa, è in cunsiquenza, l'imprese relative ponu affruntà a pussibilità di perdita-making cum'è una nova nurmale per questu annu è in avanti. , Li hà previstu, è l'impattu negativu di a pandemia duverà più di questu annu.
Tempu di post: 05-aug-2020