Cina hè diventata un importatore netu di l'azzaru per a prima volta in 11 anni in u ghjugnu, malgradu a pruduzzione record di l'acciaio crudu ogni ghjornu durante u mese.
Questu indica l'estensione di a ripresa economica alimentata da stimuli di a Cina, chì hà sustinutu l'aumentu di i prezzi di l'acciaio domesticu, mentre chì altri mercati si stanu sempre ricuperendu da l'impattu di a pandemia di coronavirus.
Cina hà impurtatu 2,48 milioni di tonnellate di prudutti d'acciaio semi-finitu in u ghjugnu, cumpresi principarmenti billetta è lastra, secondu i media statali chì citanu i dati di a Dogana Chine liberati u 25 di lugliu. Aghjunghje à l'impurtazioni d'acciaio finitu, hà pigliatu l'impurtazioni totali di a China in u ghjugnu à 4,358. millioni di tonnellate, superendu l'esportazioni di acciaio finitu di ghjugnu di 3.701 milioni di tonnellate.Questu hà fattu a Cina un importatore netu d'acciaio per a prima volta da a prima mità di u 2009.
E fonti di u mercatu anu dettu chì l'impurtazioni di l'acciaio semi-finitu da a Cina fermanu forti in lugliu è aostu, mentre chì l'espurtazioni di l'azzaru restanu bassu.Questu significa chì u rolu di a Cina cum'è importatore di l'acciaio nettu pò cuntinuà per un tempu più longu.
Cina hà pruduciutu 574 milioni di tonnellate di acciau crudu in u 2009 è hà esportatu 24,6 milioni di tonnellate quellu annu, i dati di a Dogana Chine anu dimustratu.
In u ghjugnu, a pruduzzione di l'acciaio crudu di a Cina hà righjuntu un massimu di tutti i tempi di 3,053 milioni di tonnellate / ghjornu, annualizatu à 1,114 miliardi di tonnellate, secondu a dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche.L'utilizazione di a capacità di u mulinu hè stimata à circa 91% in ghjugnu.
Tempu di Postu: Aug-04-2020