1. I cumpunenti trasfurmati è i prudutti finiti ùn anu micca esse disposti esternamente finu à chì sò accettati da l'esperienza.
2. I burrs nantu à a superficia esterna di upipa d'acciaio saldata, a pelle di saldatura, i pomi di saldatura, i spruzzi, a polvera è a scala, etc. deve esse pulita prima di caccià a ruggine, è a scala d'ossidu solta è a strata di ruggine grossa deve esse eliminata à u stessu tempu.
3. Se ci hè oliu è grassu nantu à a superficia di pipa d'acciaio saldata, deve esse pulita prima di a rimozione di rust.Se ci sò macchie d'oliu è grassu solu nantu à una parte di l'area, i metudi di dispusizione parziale sò generalmente opzionali;se ci sò grandi spazii o tutte e zone, pudete sceglie un solvente o alkali caldu per a pulizia.
4. Quandu ci sò acidi, alkali è sali nantu à a superficia di a pipa d'acciaio saldata, pudete sceglie di lavà cù acqua calda o vapore.Tuttavia, l'attenzione deve esse pagata à l'eliminazione di l'acqua residuale, chì ùn pò micca causà contaminazione ambientale.
5. Certi pipi d'acciaio inossidabile di novu rotulati sò rivestiti di vernice curativa per evità a ruggine durante l'almacenamiento è u trasportu di corta durazione.I tubi d'acciaio inossidabile rivestiti di vernice curativa sò disposti secondu e cundizioni specifiche.Se u vernice di curazione hè un revestimentu di dui cumpunenti guaritu da un agenti di curazione, è u revestimentu hè basicamente intactu, pò esse trattatu cù tela smeriglio, velluto di tubu d'acciaio inox o eruzione ligera, è a polvera pò esse eliminata, è dopu u prossimu. passu di custruzzione.
6. U revestimentu per a guariscenza di u primer o di u solitu primariu di a superficia esterna di pipa d'acciaio saldata hè di solitu determinatu secondu u statutu di u revestimentu è u prossimu pittura di sustegnu.Tuttu ciò chì ùn pò micca esse usatu per un revestimentu ulteriore o chì affetta l'aderenza di u prossimu revestimentu deve esse eliminatu in tuttu.
Tempu di pubblicazione: 03-Jan-2020