A pipeline d'acqua AWWA C200 hè largamente usata in i seguenti campi / industrie:
Centrale idraulica, potabile
L'industria di l'approvvigionamentu di l'acqua, a rete di irrigazione, a linea di tubi di eliminazione di acque reflue
I standard AWWA C200 copre i tubi d'acciaio strutturale saldati a testa, cucitura dritta o spirale saldati, 6 in. (150 mm) è più grande, per a trasmissione è a distribuzione di l'acqua, cumprese a fabricazione di tubi, esigenze di operazioni di saldatura, variazioni permissibili di pesu è dimensioni, preparazione di fini, fabricazione di speziali, ispezzione è prucedure di prova.
Ispezione
Tuttu u travagliu realizatu è u materiale furnitu sottu à stu standard pò esse inspeccionatu da u cumpratore, ma tale ispezione ùn deve esse liberatu u fabricatore di rispunsabilità di furniscia materiale è di fà u travagliu in cunfurmità cù stu standard.
Assicuranza di qualità
U fabricatore mantene un prugramma di assicurazione di qualità per assicurà chì i standard minimi sò rispettati.Includerà un ispettore di saldatura certificatu (AWS QC1) per verificà chì i saldatori è e prucedure di saldatura sò qualificati, e prucedure sò seguite cù limitazione di teste, è e funzioni di assicuranza di qualità sò implementate.
I difetti
A pipa finita deve esse libera di difetti inaccettabili.I difetti in a pipa senza saldatura o in u metalu parentale di a pipa d'acciaio saldata seranu cunsiderate inaccettabili quandu a prufundità di u difettu hè più grande di 12,5% di u gruixu nominale di u muru.
A riparazione di difetti ùn serà micca permessa se a prufundità di u difettu supera 1/3 di u gruixu nominale di u muru di u tubu è se a lunghezza di quella parte di u difettu in quale a prufundità supera u 12,5% hè più grande di 25% di u difettu. diametru esternu di u tubu.Ogni lunghezza di pipa riparata deve esse testata idrostaticamente in cunfurmità cù i requisiti standard.
Marketing
Un numeru di serie o altra identificazione deve esse dipinta in un locu visibile nantu à ogni seccione di pipa d'acciaio dolce è ogni sezione speciale.
Tempu di pubblicazione: 24-ottobre-2019